යෝජිත ත්රිපිටක සංරක්ෂණ පනත් කෙටුම්පතෙන් "ත්රිපිටකය" රෝම ලංදේසි අධිකරණවල විනිශ්චයට පත් කිරීමට අවස්ථාව දීම ආණ්ඩුක්රම ව්යවස්ථාවේ 9, 80 සහ 105.4 ව්යවස්ථා උල්ලංඝනය කිරීමකි....!
යෝජිත ත්රිපිටක සංරක්ෂණ පනත් කෙටුම්පතෙන් "ත්රිපිටකය" රෝම ලංදේසි අධිකරණවල විනිශ්චයට පත් කිරීමට අවස්ථාව දීම ආණ්ඩුක්රම ව්යවස්ථාවේ 9, 80 සහ 105.4 ව්යවස්ථා උල්ලංඝනය කිරීමකි....!
ආණ්ඩුක්රම ව්යවස්ථාවේ 80.3 ව්යවස්ථාව කතානායක සහතිකය යෙදූ පසු පනතේ වලංගුතාවය පිළිබඳව පරීක්ෂා කිරීම, මතයක් ප්රකාශ කිරීම හෝ කවර ආකාරයකින් ප්රශ්න කිරීම කිසිම අධිකරණයක්, විනිශ්චය අධිකාරයක් විසින් නොකළ යුත්තේය.
එවැනි තත්ත්වයක් ත්රිපිටකය සම්බන්ධව භික්ෂූන් වහන්සේලා විසින් ලබා දෙන තීරණයට
යෝජිත ත්රිපිටක සංරක්ෂණ පනත් කෙටුම්පතෙන් නැත්තේ ඇයි?
එනම් කතානායකවරයාගේ සහතිකයට හිමි නෛතික බලය ත්රිපිටකය සම්බන්ධයෙන් යෝජිත ත්රිපිටක සංරක්ෂණ පනත් කෙටුම්පතෙන් භික්ෂු සංස්ථාවට නැත්තේ ඇයි?
මෙය පැහැදිලිවම ආණ්ඩුක්රම ව්යවස්ථාවේ 9 වන ව්යවස්ථාව සහ 105.4 ව්යවස්ථා උල්ලංඝනය කිරීමකි.
ආගමක නියම සම්බන්ධයෙන් උත්තරීතර අධිකරණයක් පිහිටුවීමට ශ්රී ලංකාවේ ආණ්ඩුක්රම ව්යවස්ථාව අවස්ථාව සළසා දී ඇත්තේ 105.4 ව්යවස්ථාවෙන් බුද්ධාගමට පමණි.
යෝජිත ත්රිපිටක සංරක්ෂණ පනත් කෙටුම්පතෙන් "ත්රිපිටකය" රෝම ලංදේසි අධිකරණවල විනිශ්චයට පත් කිරීමට අවස්ථාව දීම ආණ්ඩුක්රම ව්යවස්ථාවේ 9, 80 සහ 105.4 ව්යවස්ථා උල්ලංඝනය කිරීමකි.
ආණ්ඩුක්රම ව්යවස්ථාවේ 9, 80, 105.4ව්යවස්ථා යටතේ ත්රිපිටකයට උත්තරීතරත්වය හිමිවිය යුතුයි.
මාධ්ය අංශය,
වෛද්ය තිලක පද්මා සුබසිංහ අනුස්මරණ නීති අධ්යයන වැඩසටහන
දුරකතන 0712063394, 0786016161
(2021.09.01)
Comments
Post a Comment